Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

tirsdag den 2. november 2010

Iris Sibirica i bestilling




Wealden Mystery
  
 
Wealden Skies



 
Summer Sky


Wealden Butterfly

Jeg har jo denne drøm om en irishave og derfor har jeg lige sat 6 nye iris sibirica i bestilling hos Aulden Farm i England - de bliver leveret tidligt næste forår. Her er billeder af 4 af dem - jeg har lånt dem fra Auldens webshop.

Jeg er helt facineret af det fine spindelvævsagtige mønster på Wealden Mystery - jeg glæder mig til at den skal blomstre i min have i fremtiden.

Jeg har også bestilt en lys gul og en hvid.



Iris sibirica Dreaming Yellow
Dreaming Yellow

Thumbnail #1 of Iris sibirica by Joan
Snow Prince




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg