Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

søndag den 10. april 2011

Både til gården og gaden...



Der er sat tidlige vilde tulipaner både til gården og til gaden - her i gadehaven blomstrer nu en lille rød Anemonetulipan Tulipa 'Praestans Fusilier'.


I gårdhaven står Anemonetulipan Tulipa 'Praestans Fusilier' i selskab med en blegblå persisk scilla, løvet af skovvalmuer og akelejer.



I gadehaven er det stadig Concerto tulipanen der er såkaldt "showstopper".




7 kommentarer:

  1. Skønt at der er kommet så meget farve på nu :-)

    Ha' en dejlig søndag aften :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt, at i har sådan et dejligt blomsterbed i jeres gård :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et flot gårdhavebed!!!Den dejligste tid har vi nu....næsten

    SvarSlet
  4. Det er da et bed der bliver dejligt at følge over sommeren. Super fint :)
    Kh
    Lene

    SvarSlet
  5. Sikke en fin gårdhave - lækre tulipaner. Hvad er det for nogle træer, du har formet så flot? Og hvordan har du mon gjort det?

    Mette

    SvarSlet
  6. Hej Mette,
    Gadehaven er ikke mit domæne, jeg passer gårdbedene. Jeg vil spørge de andre beboere hvad det er for træer. Jeg gætter på paradisæbler. Jeg kan prøve at tage lidt nærbilleder af beskæringen og samlingen af de lange skud nu før der kommer blade på og så lægge det på et blogindlæg.
    Hilsen Berit

    SvarSlet
  7. Skønt med tulipaner i blomst.....de er uundværlige Berit. Jeg er som Mette vildt betaget af træernes facon/opbinding....det ser simpelthen rigtig spændende og godt ud...mon ikke det er frugttræer af en slags?

    God Påske
    Dorthe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg