Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

lørdag den 18. juni 2011

Solskinsblomst i gråvejr


En gråvejsdag i gårdhaven ser sådan ud lige nu - der er lidt "kunstigt" solskin fra Prikbladet Fredløs til at lyse op på det hele !


Jeg glæder mig til at komme til sommerhuset i morgen søndag og se hvad der nu er sprunget ud af skønne blomster.




...og så lige et billed ude fra gadehaven hvor de rosa og pink nuancer dominerer lige nu:

4 kommentarer:

  1. Det ser fint ud - både til gården og gaden :-)

    God weekend - og god tur til sommerhushaven.

    SvarSlet
  2. Ja gul fredløs lyser godt op. God weekend i sommerlandet:) Anne Gine

    SvarSlet
  3. Hvor ser der dejligt ud. Og du har også liljer i blomst nu, kan jeg se.
    Jeg har ikke gul fredløs mere, kun den med plettede blade.
    Men jeg var ude hos min svigermor idag, og hun havde plantet sine overskydende i tre krukker som stod i en gruppe, og det så bare så aødt ud. Så jeg tror jeg må ud og låne en bid fra hende til efteråret :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder af dejlige farver. Det er altid spændende at se, hvor meget der er sket, når man har været væk i nogle dage.

    Nyd dagene i sommerhuset.

    Kh - K

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg