Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

lørdag den 6. august 2011

Jeg vil ikke hjem...

....men storbyen, hverdagen og arbejdet kalder - ferien er forbi!

Nu må jeg holde en lille pause fra mit fristed med de skønne hvide stauder og liljer....



Den smukke Solhat Echinacea  "Sundown" - her kan I rigtig se farvespillet i orange og pink....



Dværg sommerfuglebusken som alligevel overlevede den hårde vinter - den så ellers ret død ud i lang tid!



Mit Discovery æbletræ som bugner af frugt - forhåbentligt uden for mange med larver i - jeg har fanget rigtig mange han-æbleviklermøl i min fælde.


Nå, men.....det bliver jo også spændende at komme hjem til byhaven og se hvad der er sket der i de uger vi har været væk derfra!



8 kommentarer:

  1. Hvor jeg forstår dig - alle de skønne planter du har der:) Men i din byhave er der også dejligt.

    SvarSlet
  2. Du har også min fulde forståelse :-)

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå du har svært ved at læsrive dig fra den skønne have.

    SvarSlet
  4. Så flotte planter, glæder mig til at ta´ demi øjesyn senere på måneden :)

    SvarSlet
  5. Det forstår jeg godt. Det er pragtfuldt med ferie og en dejlig have at nyde den i, men hverdagen er jo også dejlig for det meste.

    Hvor er jeg bare vild med din "Sundown"...

    Ulla

    SvarSlet
  6. Åh hvor må det være forfærdeligt at skulle tage væk fra sin dejlige have. Jeg hader bare jeg skal væk i 2 dage fra min.
    Føler med dig, men god arbejdslyst, når det ikke kan være andet :-)

    SvarSlet
  7. Det må være hårdt at forlade alle de skønne planter. Især din solhat er meget skøn. Håber byhaven også står flot.

    SvarSlet
  8. Ja, jeg kan også godt forstå at du ikke vil hjem :-)
    Men du må trøste dig med din byhave, og så glæde dig til at du kan komme igen i weekenderne.
    Hvor er det hvide bed bare pragtfuldt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg