Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 2. september 2011

Jeg venter spændt på...

....vores Blogtræf her i København og nu er der kun en uge tilbage til at vi skal mødes !

Jeg var lige henne og kigge på Life-haven på vej hjem fra arbejde i dag i det gode vejr , så I får lige et par billeder fra haven som appetitvækker.

Læs mere HER om blogtræffet
 
Husk at melde jer til på :   blogtraf@gmail.com
 


7 kommentarer:

  1. Det ser spændene ud. Håber i får et dejligt træf.
    Mange hilsner Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Ja det ser spændende ud, men jeg tør ikke blive sluppet løs i Kbh. jeg er jo fra landet og ikke kendt i den store by :-)
    Næste år skal de som har lyst en tur til Samsø, vi har talt om d. 17. eller 19. maj.
    Håber at se rigtig mange herovre.

    SvarSlet
  3. Jeg ville ønske, jeg kunne komme - men der er et gæstearrangement af ikke-have-karakter hos mig den samme dag.

    Rigtig god fornøjelse til jer allesammen.

    Ulla

    SvarSlet
  4. Jeg har lige meldt mig til træffet ovre hos Birgitte :-)

    SvarSlet
  5. uha.......det ser godt ud Berit - glæder mig meget til at træffe jer alle - tror det bliver vildt hyggeligt med de tilmeldinger der indtil videre er klar :0)

    Endnu engang TAK for jeres gode initiativ :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Det var en god idé at sende en "op jer nu" kommentar!

    OG især en god idé at vise hvor farverig en udsigt vi får i det gode selskab!

    Håber jeg kan finde ud af at parkere der.... og sådan.

    Glæder mig meget!
    Kh.
    Marianne

    SvarSlet
  7. Jeg går også og glæder mig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg