Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

lørdag den 7. april 2012

"Concerten" fortsætter...

Her er lige en lille opdate på den botaniske tulipan Concerto - den skal I huske ved løgindkøbene til efteråret hvis I ønsker en meget tidlig tulipan, som også er flink til at komme igen år efter år.









Endnu en update herunder - på den mystiske løgplante med mørke blade



Til sidst herunder en ny løgplante - og jeg må vist i kælderen og se efter løgposen for at få opklaret hvad der er på vej - men jeg mener at det kan være en hvid botanisk tulipan der har blå bund.

13 kommentarer:

  1. So amazing colorful flowers.
    In spring they are showing true color of nature.
    Have a very lovely Easter.
    Exam Papers

    SvarSlet
  2. hej berit.
    skønne billeder af dine tulipaner.har dem også selv.jeg har tilmeldt mig som fast læser på din blog.er rigtig glad for dine gode råd.da der er mange tekniske ting af finde ud af som ny blogger.rigtig god påske fra jette(mit lille gods)

    SvarSlet
  3. Frohe Ostern
    Das sind ja schöne Bilder.Erstaunlich, das bei dem Wetter die Tulpen Blühen.

    SvarSlet
  4. Skøn Concerto den er værd at huske. Den nederste kunne godt ligne mine Tulipa Turkestanica, den har dog ikke blå bund, så jeg er spændt på at høre navnet:)

    SvarSlet
  5. Kjempe flott!

    Ønsker deg en fin påskeaften!

    SvarSlet
  6. Jeg gætter også på Tulipa Turkestanica, den ligner i hvert fald en jeg har. Det er en skøn tulipan til skovbedet.

    SvarSlet
  7. De er sat på min må ha liste.
    Så dem hos Tante GRØN for 2 dage siden.
    Spændene hvad det er for en plante der er på vej op.

    Forsat go´påske.

    SvarSlet
  8. De ser skønne ud, dine gule tulipaner :-)

    SvarSlet
  9. Hej. De ser flotte og smukke ud. Rigtig gode billeder. Concerto har en meget flot farve.

    SvarSlet
  10. Concerto skal bestemt på løglisten til mit hvide bed, ingen tvivl om det :)

    SvarSlet
  11. Gode billeder.
    Hvor er dine gule tulipaner smukke.
    Ha` en god påskedag.

    SvarSlet
  12. Hvor er de skønne dine concerto......jeg skal bestemt også have flere botaniske i min have næste år.....og at der så kommer flere blomster på mange af stilkene er da fantastisk ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  13. De er straks sat på listen til efteråret, for de er da rigtigt søde, og tidlige tulipaner kan man simpelthen ikke får for mange af.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg