Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

onsdag den 8. august 2012

Fundet i hækken....

Når man får ny havejord leveret til hækplantning, så følger der en del overraskelser med, har jeg opdaget. Sidste år var det især høje grenede røde valmuer og hvid stenkløver der var i øjenfaldende i jorden ved den nye Naur-hæk. 

I år er det en Natlys og dermed endnu en smuk vild blomst jeg har fundet og straks inviteret ind i haven. Jeg håber den klarer flytningen uden nedklipning og at den vil sætte rigtig mange frøkapsler. Den passer fint ind i det citronfarvede bed.




I år har den Hvide Stenkløver vokset sig gigantisk stor - det skyldes nok den gode havejord den vokser i mellem hækplanterne. Den er vist blevet mere en 2,5 m høj.
Min datter står her ved den og hun er 170cm høj ....og lidt bange for alle de stikkende insekter. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg